Sovmorgon

Hej.

I dag har jag tagit en härlig sovmorgon för jag ska nämnligen jobba i natt. Blööö inte roligt.

Annars har jag haft en trevlig helg. I lördags va vi ju ute hos Issa och Robin och där va det lika trevligt som vanligt även att man inte drack :) Vi sjöng singstar och killar spelade gitarr och sjöng i köket. Sen framåt 23 tiden så åkte vi inte till hotellet men guuuuu va tråkigt det va kände ju inte nån nästan, Det va bara massa raggare och blattar som jennie sa :)
Ne det dröjer nog länge innan man går dit igen.

I går spelade vi ju match mot Växjö och vi vann med knappa 23-21 men det va jämt igenom hela matchen och vi va inte alls bra. hehe

I veckan ska jag och Erik flytta dom sista grejerna från min lägenhet för vi måste snart börja städa den för ska va ur den till 1 feb.

Om jag ska ta tag i städningen som är här hemma kanske.

Ha de gutt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0