Trippelbesök på mindre än 5 min, mitt i maten ;)

God kväll..

När jag va klar med middagen i dag sätter sig Erik och jag vid bordet. Då hör vi att det kommer någon i trapphuset.  Eriks föräldrar Håkan och Cino kommer och hälsar på, Trevligt tänker jag. Dom hinner klä av sig och Cino försöker sätta på kaffe med min fina röda OBH Nordica som hon tydligt påpekade :) dom sätter sig vid bordet och vi börjar småprata.
Då hörs steg i trappan...igen, vem kommer om inte min trogne vän Emma (hon hade förvarnat) jaha det börjar bli fullt i köket. Även hon sätter sig ner då kommer någon i trappan... IGEN, vem kan det va nu tänkte jag. Min mamma ler och vinkar i köksfönstret och även hon kommer in och sätter sig, hon ville dessutom ha lite av min lasagne,
så varsågod.
På mindre än 5 minuter sitter vi smockat i köket och babblar om allt från krukväxter till pinsamheterna i filmen Heartbreak Hotel.
Det här va också första gången min mamma fick träffa Eriks föräldrar.

Kan ju också nämna att jag ska bli SAMBO, håller på och flyttar de sista grejorna från min lägenhet och hit.

Nu börjar drömkåken på tv4. Dax att bänka sig i soffan.

kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0