Trött

God kväll...

Är trött som attans, har haft en hektisk vecka med flytt och städning i lägenheten, som tur va blev jag godkänd och slapp städa om, hade bara glömt lite skruvar och verktyg i en låda men det fixade jag snabbt :)

I mån vill jag sova länge men det går tyvärr inte, får väl sova fram till halv tio kanske sen ska jag upp till Norrgårdshallen och döma en handbollsmatch, tycker inte det är jättekul men dom hade kris så då får man väl ställa upp :)
Sen spelar jag själv kl 15.30 så bara att ladda, vi har en viktig match mot Eksjö i mån. Förra gången vi spleade mot dom så va vi rent ut sagt skitdåliga. Men det ska vi ta igen i mån, hoppas ja :)

I dag har jag och Vickan gått på stan och shoppat, eller hon har shoppat jag hittade inget i min smak så jag storshoppade på hm:s hemsida innan, blev nog kläder för 1200 tror ja. Får hoppas att allting passar :)

I kväll har Jag, Erik, Vickan, Marcus, Martin och Johan varit på bio. Valkyria såg vi, jag tyckte väl den va sådär men den va sevärd.

Nehe ska jag gå och lägga mig nu kanske? ne det blir ett parti yatzy med Erik först... 

Sen ska jag sova ZzZzZzZzZz

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0