Vuxenpoäng.

Hej

I dag har jag samlat på mig ytterliggare ett vuxenpoöng, jag och Erik har varit på ICA Maxi och storhandlat plus att vi har börjat scana. Väldigt smidigt faktiskt. Lite roligare och handla då också.

En natt på fabriken kvar sen är det äntligen helg igen.
I mån kväll ska jag Erik och Ida åka till Nässjö och gå på Derby. Boro spelar nämnligen där i mån. Kul med fredagsmatch.
Lördag ska jag träna BP kl 10.15, Skönt med lite morgonträning, sen ska vi flytta hela dagen, nästa vecka måste jag städa ur den så att den andra killen kommer in i den på fredagen. Kommer nog bli stressigt men men.
På söndag drar vi iväg till Kalmar och spelar handboll igen. Det går riktigt bra för oss nu, vi ligger två i serien.

Snart handbollsträning, vi får hålla tummarna för våra duktiga killar i landslaget i kväll också.

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0