Ändrade planer

Vi åkte till Öland i dag istället, Erik hade lite kvar att snickra på sin farmors hus i går så trippen blev i dag. Vi fick sällskap av Eriks kusin Henke också så vi har haft en trevlig dag på köpingsviks sandstrand. Men det tråkiga var att jag inte fick någon färg alls, fattar inte varför, man brukar ju iallafall bli lite röd men icke! Däremot så åkte jag med två andra kräftor i bilen hem :) I mån är det cocosolja som gäller!

             

Det är ju inte världens finaste bilder jag bjuder på men det får ni leva med :)

I mån ska jag och Erik åka ut med båtan på Grumlan och sola och bada, härligt! På eftermiddagen blir det en runda på golfbanan, måste ju hålla uppe annars blir man ju inget.

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Therese

Hej! Blev det inte västkusten i alla fall? Öland är ju inte fel det heller....fast jag har varit rätt bra trött på det... så vi har varit mest på västkusten i sommar...kanske öland lockar igen nästa år?? Hoppas ni har det bra i alla fall!!

2009-07-18 @ 14:27:31
URL: http://vittellersvart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0