Ångest!

Har varit på Väla i dag och shoppat... igen. Asså nu har jag faktiskt lite ångest varje gång jag tar upp plånboken och betalar med mitt visakort. Räknade ut innan att jag har gjort av med 4500 på en vecka men då har vi ju faktiskt varit på Ullared och massa outlets. Ska försöka samla ihop allt när jag kommer hem och ta en bild så ni får se allt jag har köpt :)

Grattis Sara! såg precis när hon tog VM-guld, tänk om man hade gått så långt i sin idrott, men det kanske inte är försent än?

Nu ska vi snart gå och spela minigolf, just de får väl bli golfproffs så att jag kan försörja mig med det och köpa allt jag vill ha i hela världen.

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0