Hultsfred bokad!

I går bokade jag och Erik endagsbiljett till Hultsfredsfestivalen. Vill tacka min vän Viktoria för att vi gjorde detta :) 
Jag tar ju grönt kort kurs nästa veckan så kan inte åka hela festivalen men på fredagen va det mycket bra artister också.

T.ex Lars Winnerbäck. a camp. the sounds. Anna Ternheim. Mando diao. Markus Krunegård. Timbuktu

Det va ju några år sedan jag va på festival nu men kan minnas att det är mycket roligt., men har nog blivit lite bekväm av mig så jag vill inte sova i tält. Vi åker ju hem på natten och sover i våran egna säng.

I går var jag och Carro på hotellet och drack lite öl/vin/drinkar. Först satt vi med hennes syster sen framåt kvällen så gick vi bort till ett annat Vetlandagäng.
I dag ska jag följa med Lisa och hennes kompisar ut nånstans och sola och bada. Vill helst slänga mig i vattnet på en gång nu!

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Vickan

ska bli skit kul!!!! =)

2009-07-05 @ 10:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0