Kosta outlet

Hej!

Efter jag hade hämtat Erik på golfbanan så kom han med ett ypperligt förslag, vi åker till Kosta outlet och shoppar. Jag tyckte det va en mycket bra idé.

Med en glass i handen så far vi i väg till Kosta. När vi väl är framme så ser vi att det knappt inte finns någon plats på hela parkeringen (de hade visst 2-årsjubileum denna helgen) vi åker några varv men till slut efter en sväng så fanns den där, bara att köra rakt in :)
Vi fick med oss ca 5 påsar hem med massa fina saker i.

När vi kom hem så åker vi ut till Storeö för att grilla och därefter fiska en stund men det började regna så det blev bara grillning och tennis på tv.

Har haft en väldigt trevlig dag! Här kommer lite bilder på det vi/jag handlade.



Världens finaste tallrikar. 6 st av varje och 6 glas till det, 2 dukar.



Äntligen! Jag har mina röda stövlar :) klännig och väska. 

A Strid

Kommentarer
Postat av: Lisa Strid

Fint det var Anna :)

Pöss

2009-07-06 @ 00:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0