Mållös

Varje dag tänker jag, Vad vill jag bli när jag blir stor? men jag tänker och tänker och kommer aldrig på det. Nya idéer varje dag. Fasen va svårt det är. Börjar få lite panik, alla säger att man har tid på sig men ändå så känns det jobbigt att vara mållös.
Snart kommer hösten och mörkare tider. Ska jag gå här hemma och vänta på att någon ger mig ett jobb? Men tycker det är skitsvårt att ta tag i. Kan inte någon vuxen erfaren person planera upp mitt liv så jag vet vad jag har att sträva efter.
Usch det är inte lätt.

I mån är det fredag! Jag ska ut till golfbanan och träna några timmar på fm sen hem, äta duscha och ta bilen till festivalen. Jag har bestämt att inte dricka något där för jag måste vara pigg och allert till testerna på lördag. Skönt och ha bilen stående för då kan man förvara massa varma kläder och ha att ta på sig om det möjligtvis regnar ;)
Nu ska jag lägga mig i sängen och plugga golfregler.

Kram och puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0