Promenad

God kväll.

Värst vad det har regnat i kväll och vet ni vad Erik kom på? att han kanske hade glömt och ta bottenpluggen ur båten. Vi va tvugna att åka ut och kolla så den inte låg på botten, vi hade tur  men vi blev lite tveksamma när vi kom fram och såg att akten låg ovanligt mycket i vatten men vattennivån hade höjts så mycket.
Svärmor va på väg ut på promenad med Mollan så vi föjde med, skönt med kvällspromenad som nästan varade en timme :)

I mån är det första dagen på golfkursen. Ska bli spännade men är lite nervös. Men på lördag har jag gröna kortet :)
Nu ska jag lägga mig och läsa lite ur min bok. Just nu läser jag stenhuggaren av Camilla Läckberg.

Tack för i dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0