Semester!

Äntligen har min käre man semester! slipper jag vara ensam på dagarna :)
Denna veckan lär vi ju hålla till ganska mycket på golfbanan. I mån ska vi ut 18 hål med Eriks bror Johan och efter kl 17 ska jag och Carro ut med våra faddrar, Erik och Henke men då blir det nog bara 9.

Nästa vecka bär det av på riktig semester. Vi ska till Falkenberg med Carro och Marcus och hyra stuga på skrea vilket jag ser fram emot mycket :) på fredagen åker vi ner till skåne och ser till pappas lägenhet och kolonistuga. Stannar där så länge det är fint väder, skönt och komma hemifrån men lika skönt och komma hem tillslut. Borta bra men hemma bäst.
 
Nu ska jag lägga mig i sängen och ladda för i morgon, lite nervös faktiskt.

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0