The best ever

Ni behöver inte leta längre! Jag har hittat den godaste köpebearnaisesåsen på hela jorden, Tack Erik Lallerstedt. Den smakar verkligen som den man får på restaurang. Och så tycker man att blå bands eller knorrs såser är goda men dom kan ju bara slänga sig i väggen :)

Ett hett tips: Köp den!



I mån åker vi med Carro och Mack till Falkenberg och skreacamping, men först ett besök på Ullared.
Vi stannar i Falkenberg tills på fredag sen åker vi ner till skåneland och bosätter oss i pappas lägenhet i några dagar. Förmodligen tills på måndag/tisdag.  Vi ska på många utflykter men dom får ni höra mer om när vi kommer hem.

Nu ska jag sätta igång och packa men första ett parti yatzy med Erik.

Ha det underbart, Kram på er


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag gillar inte ens bearnaisesås men denna har faktiskt angelina lärt mig tyckaom..den enda jag äter, har prövat massor ! så den får vi käka när jag kommer hem till vetis :) jag kommer på måndag/tisdag vilket passar bra om du kommer hem från skåneland då :) pössen

2009-07-21 @ 19:40:35
URL: http://liindas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0