Trött på att ;)

Usch är så trött på hotellet nu. Varit där tre dagar i rad nu och ska INTE gå dit på ett tag. Samma visa varje kväll. Ne nu får det va slut på det här på ett tag. Iallafall tills nästa helg. 

Vad händer i dag då? Jo Erik är och spelar golf och han ringer väl till mig snart då får jag ta bilen och åka och hämta honom. 
Sen blir det väl ganska lugnt, städa och plocka lite här hemma. Laga lite mat och i kväll kanske det blir någon aktivitet som t.ex träning, promenad, minigolf?

Veckan är faktiskt fullbokad. Skönt efter att vara arbetslös i nästan 2 månader nu. 
Tisdag börjar golfkursen och håller på onsdag, torsdag och lördag. Innan den är slut så ska jag ha hunnit med ett besök på Hultsfred, ser jag fram emot riktigt rejält :) Upp lördag kl 8 för att köra sista passet på kursen, efter det bär det i väg till Öland för utgång på Strand.
Sen är ju veckan slut, kommer bli en rolig vecka.

Kram på er
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0