090609

God kväll

I dag har jag jobbat lite :)  på gretas blomsterhandel, dom har ju endel och göra nu innan studenten. Jag kom i håg att jag fick säkert ca 50 blommor hängade runt halsen , gånga det med 300 elever så blir det ju några buketter :)
Ska dit i mån med och jobba lite på förmiddagen.

Har hovat in lite mer pengar i dag,  lagt ut min sängstomme och madrass på vetlandatorget.se och i dag ringde en och ville köpa de. Perfekt nu när man behöver lite extra pengar, kanske ska lägga in lite fler saker :) 

Kom på en sak, den 28 juni fyller jag 22 år. Det måste firas. Håller på att fixa med en önskelista, bra och ha det när folk frågar vad man önskar sig så kan man bara ta fram den och ge några exempel.

Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på tv.

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0