Frånvarande.

Ni får ursäkta mig att jag inte har vart här på ett tag nu men jag har jobbat :) Fattar inte hur folk hinner med och leva när man jobbar 10-18. Hela dagen är ju liksom redan borta. Jag har iallafall klarat av 4 dagar.

I går va jag på student och studentmiddag. Vi va hos familjen Johansson/Svensson. Där bjöds det på god mat, trevligt sällskap och massa gott och dricka. Erik och jag stanna kvar längst som alltid men vi hade så trevligt i soffan och pratade strunt så varför inte?
I dag ska det drickas rööötjut :) Emma ska ha lite party, många av mina vänner i stan är hemma nu så det är bäst att passa på sen blir det nog ett besök på hotellet också.
Jag va på stan innan och hittade en jäääättefin kjol, den ska jag ha på mig ikväll :)

Vad ska ni hitta på i kväll?

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0