Hålla tummarna.

Hej svejs på er!

Hur har ni det i dag? Jag har haft en ganska skön morgon, varit på arbetsförmedlingen och skrivit in mig sen har jag plockat lite och städat här hemma. Ska snart sätta på lite kaffe och ta den berömda elvafikan :)

I helgen ska jag Erik hans bror Magnus och hans sambo Gunilla åka upp till Stockholm. Erik fick biljett till Sverige-Danmark i födelsedagspresent så han och Magnus ska gå på den och jag och Gunilla får sätta oss på någon bar och kika på Tv:n.
Hoppas bara på att vädergudarna är snälla och ger oss fint väder, har ju vart väldigt kallt sen regn och åskvädret i går.

Va och tränade Body Pump i går och det nya kvartalet har satt i gång, vilket ös de va, asbra musik. Jag kommer inte missa många träningar under sommaren.
Nu ska jag dammsuga.

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0