Ingen träning

Det blev ingen träning med friskis i dag, känner att jag börjar bli lite förkyld så lika bra att hoppa över så man blir frisk lika snabbt.
Istället så har jag och Erik varit i forngården och spelat minigolf, jag förlorade men han låg risigt till ett tag :) banorna där upp är ju inte dom bästa men man får ta dom som de är helt enkelt.
Efter de så tog vi en cykelrunda genom stan och sen upp till vasakiosen där vi köpte kulglass. Det är inte dumt de, glass är nog det bästa som finns :)

Nu ska jag slänga mig i soffan och titta på allsång med Lotta Engberg :) Ger allt lite sommarkänsla. Hoppas verkligen att vädret håller i sig nu hela sommaren.

Ha en bra kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0