I mån börjar en ny tid

God kväll.

Sitter här och förbereder mig för att gå in i en ny epok, fyller nämligen 22 år i mån, herregud vad tiden går fort ;)

Det kommer lite folk på födelsedagsfika här i mån så jag tänkte baka en egen tårtbotten men hur bra blev den på en skala... inte alls bra så får helt enkelt köpa en i affären i mån. Jag vill ju ha en sån tårtbotten som Carros mamma hade bakat på alla hjärtans dag för typ 8 år sen, kommer du i håg den? måste ha receptet :)

Börjar bli lite trött, man blir ju det när man sitter i solen hela dagen. Tror inte jag hinner sola så mycket i mån för jag ska handla, baka tårta och städa. Men det är lungt har ju hela veckan på mig.

Sov gott mina vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0