Inte ett moln så långt ögat kan nå

Är hemkommen efter en underbar dag. Det började med att jag och Carro la oss på hennes gräsmatta där vi solade och åt jordgubbar. Hon skulle börja jobba kl 13.30 så hon följde mig hem samtidigt som hon rastade Jocke (hunden) :)

Sen åkte jag och Emma ut till östanå och la oss på bryggan, det va hur mysigt som helst fast det blåste lite för mycket, då känner man ju tyvärr inte hur varmt det är för varmt va det, det märkte jag inte förrän jag kom hem,  jag va ganska röd på ryggen :) men som man säger röd i dag brun i mån ;)

När jag kom hem så fick jag middagen serverad. I dag blev det smörslungad potatis med kyckling och tsatsiki.
Om en stund är det friskis i det gröna, sista passet nu innan uppehållet så jag hoppas dom bjuder på något extra.

Ha en härlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0