Sömnlös

Jag har haft väldigt svårt och somna dom två senaste kvällarna, ligger bara och tänker på en massa saker. Det är inga viktiga saker heller för den delen. Till slut tänker man ju bara på att man måste somna och då går det ju defenitivt inte :)
Jag är lite tröttare i dag så efter jag har läst några kapitel i min bok så hoppas jag att jag slumrar till slut.

Har varit hos frissan i dag och färgat och klippt mig, blev väldigt nöjd i dag faktiskt, Tack Cino :)

Ska jobba en sväng i mån också, men fredag vill jag va ledig för då är det ju studenten :) fasen vad kul det va när man själv gjorde det. Längtar nästan lite tillbaka, få sjunga, dricka massa gott, ha gemenskap med alla andra treor och få massa fina blommor.

Tack för en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0