Stockholm i morgon!

Sitter här nu och ska snart gå till sängs. Har packat ner lite i min väska. Iallafall två outfits :)  Va ute och sprang en runda mellan skurarna, det har typ regnat hela dagen här i dag. Men något pyssel blev det inte. Ska se om jag hittar några fina böcker i Stockholm som jag kan använda till det.

Jag och Erik har haft fredagsmys vi har ätit hemmagjord pizza och titta på Talang och Berg flyttar in. I dag va hon på besök hos Bert Karlsson. Han är allt lite skön, det gick ju bra när han skulle städa toaletten ;) 

I mån bär det av ca kl 9, då har vi ca 4 timmars bilfärd framför oss men vi har köpt lite färdkost (gifflar och ballerinakex) så vi ska nog klara oss :)

Jäsp jäsp. God natt på er och ha en bra helg för det ska jag ha iallafall.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0