Thailand nästa

Hej!

När jag ska i väg på någonting så måste jag alltid va i god tid så att man vet att man kommer fram i tid, så bra med det gick det inte riktigt i min dröm i natt.

Jag drömde att Erik och jag skulle på semster till Thailand, vi hade bokat flyg från Landvettar kl 14.30 dagen efter. Vi packade och plockade här hemma och jag hade panik för att vi inte hade kommit i väg men kom till slut i väg kl 12.30, jag tänkte hela tiden, är det inte nu man ska checka in?!
Det konstiga va att vi tog vägen förbi Växjö, vi stannade på raminson 09 i Ramkvilla också, då kom jag på det... Fan jag har ju glömt mitt pass. Men vi tänkte inte mer på de och fortsatte resan.
Jag vet inte riktigt hur det gick sen för jag vaknade, då tänkte jag som man alltid gör att det va skönt att det bara va en dröm.



Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0