Vad hände?

Jag som trodde det skulle va sol hela veckan ut? men får hoppas att det bara är en mellandag med lite moln. Då fick man planera om dagen i dag.
Jag och ida ska ner på stan en sväng sen och kolla in reorna.
Behöver ju inte köpa massa kläder för jag hinner ju inte använda allt men det är skönt och bara strosa runt på stan och bara va.

Blir så förbannad på facket, fick ett brev av dom i går och där stog de att mitt arbetsintyg inte va komplett så nu måste jag skaffa fram ett papper till och komplettera. Lika bra att göra de annars får jag väl säkert inga pengar.

I går gjorde jag och Erik faktiskt lite nytta på em/kvällen. Vi va ute hos hans farmor och hjälpte henne och klippa häcken. Tycker faktiskt det är ganska skönt och pula lite i trädgårdar. När vi kom hem därifrån så cyklade vi upp till gymnasiet och sprang en runda där uppe, säkert 20 min :)

Nu ska jag ringa upp till Sapa och fråga om arbetsintyget.

Kram Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0