Vad ska jag hitta på i dag?

Sitter och funderar på vad jag ska hitta på i dag. Erik är på golfbanan hela dagen så han kan man ju inte umgås med. Längtar till jag får mitt gröna kort så jag kan följa med honom ut så får vi umgås på det sättet :)

Jag har tänkt i några banor t.ex ut och springa men det regnar ju, i så fall cyklar jag bort till gymnasiet och springer några varv där upp sen cyklar jag hem. Då har jag gjort mitt för dagen.
Annars tänkte jag faktiskt klippa och klista lite, BF:are som man är :) Tänkte ta alla mina IFORM tidningar och klippa ut det viktigaste i dom och sätta in det i en annan bok som man kan ta fram och läsa om man vill ha några träningstips. Och självklart recepten i en egengjord kokbok.
Eller så kan jag ta fram papper och penna och skriva en packlista till i mån, vi åker ju till STHLM då men bara över en natt. Och ni vet ju hur tjejer är, tar med sig packning som om man ska vara borta i över ett år men denna gången ska jag bara ta med mig det nödvändigaste. Erik får hjälpa mig sen :)

Oj nu kommer posten också, hoppas att det är något spännande.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0