090319

God kväll.

Egentligen ska jag inte sitta här nu för jag måste packa inför helgen, Jag Erik och mamma ska åka ner till Lisa i Malmö och ha en händelserik helg.
I mån ska vi på Lalehs konsert och på lördag ska vi shoppa, gå på bio och äta på restaurang. Vi gav nämnligen det till mamma i julklapp så nu blir det äntligen av.
Ska passa på att träffa pappa med när vi ändå är där. Han bor ju i Landskrona nu, vi träffas ganska ofta men det är inte så ofta jag åker ner dit. Bättring!

Vad ska ni hitta på i helgen?

God natt.

Kommentarer
Postat av: Lineen -

ha en så bra helg o hälsa greven! I sommar kanske vi kan ta en tripp dit istället om vi ikke hittar en husvagn, typ nåra dar ala landskrona =) åka te hbg o så=) PÖSS

2009-03-21 @ 10:54:48
URL: http://lineen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0