En sammanfattnig av helgen!

Hej.

Har varit lite dålig på att uppdatera min blogg nu på senaste men det kan förklaras med att jag har varit i Göteborg på besök hos min friend Viktoria. Vi har hittat på mycket roligt.
T.ex varit på wellnessmässa där man fick prova på olika behandlingar, vinna sparesor, gå på föreläsningar och få massa bra tips om hur man ska må väl helt enkelt.
Om ni är mer intresserade så kan ni gå in på www.wellnessmassan.se
Tycker det va en mycket givande mässa.

På kvällen så hade vi planerat för lite utgång så då kom Hanna Nicklasson till oss också och vi satt och tjötade ;) och drack vin, mycket trevligt. Sen gick vi till biljardhallen och spelade en sväng sen bar det av mot sticky fingers. Roligt ställe. Men efter kl 2 så blev jag så trött så jag nästan somnade stående så då gick vi hem.

Söndagen tillbringade vi i sängen och soffan. Sov ganska länge sen hade Vickan turen att hon skulle börja jobba kl 15 så då åkte jag ut till Hanna i Partille och där slappade vi hela kvällen.

Har haft en rolig och händelserik helg, kul att vara i storstaden ibland, men som gamla ordspråket lyder "Borta bra men hemma bäst" och det stämmer verkligen.

Nu ska jag göra lite lunch. I dag blir det lax med citronsås och pressad potatis.
Skjutsade Erik till Eksjö sjukhus innan förrsten, han ska göra titthålsoperation i dag. Han har haft så ont i knäna nu ett tag så hoppas verkligen dom hittar vad som är fel.

Fika kl 16 sen blir det dubbelpass innehållande Box på gymmet och sen handbollsträning.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0