Personlig assistent!

Har blivit personlig assistent åt min pojkvän som har gjort en knäoperation. Så nu får jag koka kaffe, göra frukost och hämta ditt och datt, men tycker ändå att det är lite roligt och han är så söt när han hoppar runt på sina kryckor.

Fick min dom i går och förresten, har nu blivit varslad och får jobba fram till 5 juni, sen ska jag ha lååång semster. Iallafall juni, juli och augusti.

Har funderat på att jag kanske skulle ta och plugga till sjuksköterska? tror att det är ett spännande yrke och tycker om att ta hand och jobba med människor. Jag får helt enkelt fortsätta att fundera på min framtid.







Vad ska jag hitta på i dag då? Jag och Erik har varit en sväng på stan, lunchat och kollat lite i affärer. Köpte också en present till min pappa som fyller år på fredag. Då blir det kalas.

Träna body pump i kväll kanske?

Ha det fint. Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa Strid

Ska du bli sjuksköterska nu? Det känns som att det ligger i släkten att inte kunna bestämma sig :)

2009-03-04 @ 14:08:53
Postat av: Anna

jaaa verkligen!

2009-03-04 @ 14:27:00
Postat av: lina

haha hello my nurse=) de låter ba. du kan öva på erik=D Saknar dej min gos,

2009-03-04 @ 18:44:08
URL: http://lineen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0