Slö söndag

Hej på er gott folk.

I dag har jag och Erik inte gjort många knop, kanske berodde på vad som hände i går kväll. Vi hade alkohol och sportkväll här. Jag drack rödvin och Erik drack öl. Hade lite folk här också bl.a kusinen Henrik och mina goa tjejer Emma, Frida och Ida.

Vi satt i mörkret (earth hour) och tittade på Robinson, efter det blev det fotboll. Sverige va duktiga som spelade 0-0 mot Portugal.

I går fick jag också prova på hur det va och gå i skolan igen, jag gjorde nämnligen högskoleprovet. Fasen av svårt de va. Får reda på resultat om ca 4 veckor men kan nog inte hoppas på så mycket. Men skulle nog kunna göra de igen :)
Har hyrt film i kväll, Rallybrudar blev de, så nu ska jag slänga mig i soffan.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0