Vila från träning.

Hej.

Har varit och tränat core i dag på Emmas pass. Det är väldigt bra träning för att stärka upp mage och rygg. Men känner att det skulle va skönt med en träningsfri dag så det får de bli på torsdag. Då måste jag packa och plocka lite för vi ska åka till Malmö över helgen.

Pratade med min kära vän Caroline innan, då hade hon och Marcus planerat för en resa i mars/april 2010 och frågade om vi ville följa med. Vore väldigt kul. Thailand och Kina pratades det om? Jaja får se om det blir av.

Nu ska jag äta fil med min hemmagjorda müsli som jag gjorde innan i dag. Efter det blir det nog sängen och min bok.

God natt på er.

Kommentarer
Postat av: Lineen -

ja de måste ni =)

2009-03-18 @ 22:24:46
URL: http://lineen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0