090523

Haft lite bloggtorka nu ett tag men ska ta tag i det igen :)

Hade en riktigt skön fredagseftermiddag i går. Efter att Elinor och jag hade vart på stan en sväng så åkte jag hem och drog på mig mjukis och en go tröja, sen fick jag och Erik för oss att vi skulle göra saft :)
Va hos mamma i veckan och då fick jag lite rabarber av henne som kom från hennes land så då passade vi på att göra saft av de. Det är väldigt smidigt faktiskt och gott blev det också :)

Efter det så åkte vi ner till dang och beställde mat. Vi hade fredagsmys med chirre och dirre och Talang på tv :) Heja MEN, dom e ju bäst :)

Saftresultatet :)
 




Linda är hemma över helgen så i kväll ska jag Ida och Linda gå till hotellet och äta buffé.

Vad ska ni göra i kväll?

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0