Grattis nööörge!

I dubbel bemärkelse!

Även om inte VI kom så bra till i eurovision song contest så kan vi ju iallafall glödjas åt att vårat grannland Norge vann hela skiten :)
Låten blir väl bara bättre och bättre ju mer man hör den men tycker redan att den är bra.

Sen är den ju den berömda "suttonde maj"  i dag så jag ska faktiskt ta mig friheten och flagga




Sitter här på en söndagskväll och har inte ett dugg ångest, man brukar ju oftast ha det för att gå till jobbet på måndagsmorgonen men jag har ju inget jobb att gå till och tycker att det känns ganska skönt faktiskt.

Jag har ju lite och greja med i mån åndå, jag tänkte fixa lite med uteplatsen t.ex plantera örter, skaffa blommor till bordet. Sen ska jag maten va klar när mannen kommer hem också så det är inte lätt att va hemmafru ;)

Dax att gå till sängs, det är ju en dag i morgon också :)

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0