Minisemester.

Ja nu har jag äntligen helg igen efter 3 dagars slit på fabriken :) ledig ända fram till måndag morgon :)
Ska bli en lugn helg förmodar jag. Pappa och Rosa kommer på besök på lördag över dagen så vi ska nog bjuda dom på middag!

Nästa vecka är min sista vecka på Sapa sen får jag gå hem pga av varsel. Känns både skönt och lite konstigt, kommer ju sakna alla goa människor som trots allt finns där ;)
Men å andra sidan ska det bli sååå skönt och slippa jobba skift ett tag och ha en vanlig vardag då man sover på nätterna. Har varit trött nu ett tag så hoppas det rättar till sig.

Dax att slänga sig i sängen för i mån har jag bestämmt en förmiddagsfika med Frida och Ida.

Sov gott allesammans!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjena bruden! Kul att du börjat blogga! Hoppas du hittar något annat jobb och att det löser sig på den fronten! Hälsa Ida och Frida! Kram Tess

2009-05-07 @ 16:37:47
URL: http://vitttellersvart.blogg.se/
Postat av: Linda

jag har oxå ledigt fram till måndag :) gaaaanska sköönt !! hälsa idis och fridis om du inte redan har fikat med dom ..nu ska jag träna fussball..

pösspöss

2009-05-07 @ 17:41:48
URL: http://liindas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0