Val 7 juni?!

Som alla vet så är det ju val till EUparlamentet den 7 juni och jag har ingen aning om vad jag ska rösta på. Jag hade tänkt och sätta mig in lite i politiken och ta reda på vad jag tycker är viktigt i olika frågor och vad partierna står för men jag tycker att det är en enda stor soppa.
Får helt enkelt rådfråga en lite mer insatt :)

Sitter i Lisas lägenhet nu och ska snart ner till city. Hon är i skolan till kl 13 sen ska vi ses och shoppa ihop :)

I går va vi på bio, filmen manána. Den va faktiskt bra! Det är en svensk film som utspelar sig i Malmö. Efter det så skulle vi gå till ett jättebra hamburgerställe men när vi sätter oss ner och ska beställa så får vi reda på att dom har slut på vegburgare och ca 75% av vårat sällskap är vegatarianer så det va bara att resa sig och gå till en annan restaurang. Men vi har redan bestämt att vi ska gå tillbaka dit i kväll och äta för maten där ska visst vara något alldeles extra :)
Ne dax och klä på sig och promenera ner till city.

Ha en bra dag!
Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0