Årets första snö!

I dag kom snön, lite iallafall :)
Barnen på förskolan blev glada och ville åka pulka men jag sa att det behövdes liiite mer snö för att kunna ta ut pulkor och tefat till backen. Annars har jag haft en bra dag.
I går bestämde jag att jag skulle ha en träningsfri kväll men kanske har ändrat mig nu. Funderar på att gå på Emmas pass iallafall. Får ju vila i mån när jag ska upp till Jönköping på kurs igen.
Har fått hem min hemtenta nu som ska vara klar i början av januari, så i går va jag på bibblan och lånade hem alla böcker som jag måste läsa för att åtminstone kunna svara på frågorna :) Så hela julen går nog åt att skriva hemtenta plus lite julmat och paket emellan.

Nu ska jag göra lite pannkakssmet så Erik kan ha pannkakorna klara när jag kommer hem från träningen. Då blir det bonde söker fru och pannkakor!

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0