Då var det över...

Sista programmet av ensam mamma söker visades nyss på tv. Och jag försöker febrilt gå in på tv3play för att se programmet "vad hände sen" men det verkar vara fler än jag som vill titta på de!
Blir så himla rörd när de är så otroligt söta mot varandra. Kärlek är det bästa som finns!

I dag har vi firat pappa på Fars dag! Jag bjöd på tårta och det delades ut presenter. Jag hade köpt en ljudbok som jag tänkte att han kunde lyssna på i lastbilen men av de två böckerna han hade lyssnat på så har jag lyckats köpa en av dom :) Vilken otur va! Så det är bara att cykla bort till Maxi i mån och byta till någon annan bok. Hoppas jag inte väljer den andra då :)
I mån ska jag och Carro gå morgonpromenad med Jocke!

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0