Görommig.nu

I dag ska jag äääntligen till frissan! Har gått med denna fula utväxt nu i ca 1 månad men i dag ska den bli döljd igen! Ska även klippa till luggen lite också.
De ringde från förskolan i dag på morgonen så när jag är färdig hos Cino så är det direkt ner till jobbet och va där och stänga.
I kväll blir det väl ett träningspass också. Antingen friskispass eller ner till gymmet med Erik. Hade gärna gjort båda men tiden hinns inte riktigt med känner ja. Får fundera över dagen va jag känner för.

Har annars haft en väldigt lugn och skön helg. Hur har ni haft det?
Kram

Kommentarer
Postat av: Lineen

anna ditt lilla täningsnarko. höhö. själv äter ja gelehallon o dricker kaffe. SNART SES VI MIN BÄSTA FINA GULLIGA SNYFFE!

2009-11-02 @ 16:23:00
URL: http://lineen.blogg.se/
Postat av: LINEEN

heheh ne men inte så länge ja pluggar o har csn men annars så! vad ja fattat?? gyyd..;) blev du bra i håret, ja ska på makeover next week, längtar haha!

2009-11-02 @ 19:16:11
URL: http://lineen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0