Kakmonster!

Hej!

Sitter här och dricker kaffe och äter massor av mina goda kakor som jag bakade med Carin förra veckan. Har kommit på att jag är ett riktigt kakmonster! Mmmm vad gott det är.

                                                


Jag får helt enkelt ladda med detta inför min vaccinationsspruta som jag ska ta i eftermiddag. Konstigt nog så är jag lite nervös, jag som aldrig brukar gruva mig inför sånt här. Men har fått för mig att det är en jättespruta. Förra gången jag skulle vaccinera mig satt jag lungt och stilla och kikade på när hon tryckte in den i min arm, men med åldern kommer väl rädslan ;)

Har förövring jobbat i dag, öppnning! Det är segt när man ska upp kl 5 men dubbelt så skönt när man får gå hem kl 13!

Ta hand om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0