Ständigt detta mörker!

Hej!

I dag har det verkligen varit mörkt heeela dagen. Jag har varit ledig i dag och det har varit skönt iofs. Jag tog en liten sovmorgon och efter det en promenad på ca 30 min.
Har därefter varit igång med dammsugaren, skurtrasan och skurborsten för här hemma har det varit storstädning. Välbehövligt kan man ju säga. Sitter och väntar på att Erik ska komma hem så vi kan fixa lite mat, kanske åka bort till Maxi. Är superhungrig och försöker bedöva den med lite kakor sålänge :)

Ska nog se om jag hittar någon julkrans som vi kan ha på dörren. Har inte börjat julpynta helt än men börjar lite försiktigt utanför lägenheten.

I kväll blir det friskis igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0