Vitt vin och lax!

Hej igen!

I går hade jag verkligen ingen tid över till att blogga. Jag steg upp kl 6 och åkte ut till Bäckseda för att vara barnvakt åt två 5-åringar. De fyllde förra helgen så Lisa och jag passade på att fira dom lite. Det blev deras älsklingrätt till lunch köttbullar och makaroner som jag stog för. Efter det åt vi glass med maränger och de öppnade deras paket. Hade en väldigt mysig dag!
Efter kl 13 så åkte jag hem för att ta tåget upp till Jönköping för ytterliggare en föreläsning men i går va det lite annorlunda för vi hade en annan lärare och jag kan säga att han va betydligt mycket bättre än den vi har nu. Synd att vi inte har haft honom hela tiden men sånt är livet!

I dag har jag jobbat lite på förskola igen. Det är en tjej som ska vara mammaledig och därför söker dom en förskollärare, jag har ju ingen utbildning men funderar på att söka ändå. Jag har ju inget att förlora.

Nu ska jag ställa mig och göra kvällens middag. I dag bjuds det på lax. Så snart ska jag sätta mig ner och njuta av att det är helg med ett glas vitt vin och min lax!

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0