Annatajm i dubbel bemärkelse!

I dag har jag haft en trevlig dag med Anna Rydlund, vi har varit och lunchat på lunchstället, fikat på cecil och hann t.o.m gå i några affärer men både jag och Anna höll i pengarna. Springer nog ner på stan i mån ändå och köper en superfin tröja som jag hittade på h&m.
Vill bara tacka dig för en trevlig dag och ser fram emot tjejhelgen vi ska ha hos dig i Halmstad!

                                                

Har varit i Jönköping i dag också för ytterliggare en föreläsning, insåg i förrgår kväll att jag kanske måste börja sätta mig in i det jag läser och börja titta i böckerna. Jag va jätteduktig i början och läste lite varje dag men nu har jag haft jobb och massa annat att göra dså det har liksom inte funnits tid, men skärpning på det planet.

Har inhandlat lite i inredningsväg också, det va en kompis som annonserade ut två steghyllor i svart på facebook och när jag var hos henne sist så kom jag ihåg att jag tittade på dom hyllorna och tyckte att dom va riktigt snygga så jag slog till och köpte dom. Så nu står de snart i våran lägenhet istället!

Nu ska jag lägga mig i sängen bredvid min sockertopp ;)

Sov gott mina härliga vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0