Jägarfru!

Denna vecka är jag sambo till en riktigt skjutgalen man. Älgjakten har ju börjat i dag och Erik är väl förberedd med grillkorv, smågodis och varma kläder. Får hoppas att han ser några älgar så att vi får äta lite gott kött nu i höst!
Jag ska nog följa med ut någon dag denna vecka, har aldrig varit med på en älgjäkt så det blir nog spännande men kan bli lite långtråkigt men det är en upplevelse i sig.

                               
                                 Här är min egna lilla jägare!

För övrigt så har jag jobbat lite i dag. Sitter och dricker lite kaffe nu och ska i väg till Frida sen och hälsa på en sväng. Träffar henne inte så ofta nu när hon har flyttat till Jönköping trots att det inte är så långt :)

I kväll blir det friskis igen :)

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0