Morgonstund har guld i mund!

Har haft en helt ok morgon med promenad på 40 min och en god frukost!
För ett tag sen så gick jag upp tidigt varje morgon och gick en promenad men har kommit ifrån det nu ett tag så i dag snappade jag upp det igen och ska försäka bibehålla det så bra som möjligt.
Ska träffa Anna R i dag och ta en fika, efter det ska jag jobba 2 ynka timmar :) men som sagt alltid nått.

I går tog jag ytterliggare tag i en sak som jag och Erik har pratat om ett tag. Vi har börjat träna ihop på gymmet!
Vi får se hur vi pusslar ihop det för jag tränar ju både handboll och friskis i veckorna men vi ska försöka gå så mycket som möjligt ihop.

Hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0