Pinsaaaaamt!

Alla såg väl utröstningen i Idol i går kväll, om ni inte gjorde det så gå in på youtube och se klippet när Camilla gör bort sig!
Hon trodde verkligen att hon hade gått vidare och blev jätteglad(som man ska bli om man går vidare) och kramade både Karolina och Jideh. Sen när hon fick reda på att det va Karolina som hade gått vidare så skämdes hon ihjäl, men det hade jag också gjort... Usch vad pinsamt :)

I dag har det varit en lugn dag. Varit på Maxi en sväng och handlat lite, va på Lernia för att hämta mitt arbetsgivarintyg som jag ska visa upp för arbetsförmedlingen.
Blir nog att jag åker ner på stan sen och fikar med Ida och Frida, efter det ska jag träna BP! Är riktigt sugen, hinner inte träna det så ofta nu men iallafall en gång i veckan.

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0