Torsdag!

I dag har det varit torsdag och inte så speciellt heller för den delen. Jag och syrran va lite barnvakter åt Ella på förmiddagen och sen så gick jag till arbetsförmedlingen och skulle skriva in mig igen efter 1 månads arbete :)
Vet ni hur länge jag fick sitta för att vänta på 9 nr som va framför mig.... en och en halvtimma! 
Det är helt sjukt att det ska ta så långt tid, och i mån ska jag nog dit igen för att visa upp mitt arbetsgivarintyg. Tar det så lång tid i mån så hoppas jag att jag får ett jobb och aldrig mer behöver gå dit :) 

På kvällen i mån så vankas det Tacobuffé på hotellet! Första gången för hösten och ser fram emot det mycket. Annars blir det en ganska lugn helg som avslutas med seriepremiär på söndag mot Habo/Bankeryd. Vi siktar på en vinst såklart!

Vad ska ni hitta på i helgen?

Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0