Uppe med tuppen!

I dag vaknade jag kl 7.00 av att telefonen ringde, det va några som behövde mig på jobbet men har ju redan lovat bort mig i dag så tyvärr det får bli en annan gång. Jobbar mellan kl 9-15.45 i dag.
I eftermiddag så blir det lugnt fram till halv nio för då är det handbollsträning. Tycker verklugen inte om att träna så sent. Ligger ju inte i sängen förrän klockan är elva nästan. Tur att man inte har jobb i mån (än sålänge) så att man kan sova lite längre :)
Annars händer det inte så mycket i veckan, ska till Jönköping på torsdag och få lite kunskap i mig igen. Helgen är inte alls planerad, får ta den som det kommer helt enkelt. Är lite sugen på att åka i väg nånstans, men vart?
Ni kanske kan ge mig några förslag?

Ha en bra tisdag!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0