090909...Lyckodag!

I går frågade jag Erik om han ville gifta sig med mig i dag! Om man vill gifta sig på ett jämt datum så har man bara 3 år på sig, men han blev lite fundersam och smålog lite :)

Vet ni.. jag har fått jobb! Lernia ringde i går och frågade om jag vill börja på SAPA i Sjunnen. Jag hade ju sagt det att jag aldrig ville jobba på industri igen men man kan ju inte säga nej i sånna här tider men jag blev helt ställd och det slutade med att jag sa Nej! Erik blev helt chockad och frågade vad jag håller på med. Efter några minuters diskuterande och några lipningar så slutade det med att jag ringde tillbaka och sa att jag hade ångrat mig.
Så i dag börjar jag med att jobba eftermiddagsskift.

Kursen jag har sökt är det upprop på i mån så jag får börja andra dagen med att ta ledigt och om jag ska börja plugga kursen så får jag fråga min arbetsledare om jag kan byta skift så att det passar in med min kvällskurs.

Längtar efter min första lönespec! :)

Kram på er

Kommentarer
Postat av: carrooowbarroow

grattttis gumman!!!!!!!!!

2009-09-09 @ 11:47:46
URL: http://lineen.blogg.se/
Postat av: linda

BRA att du tackade JA Anna :) hoppas det kommer funka ! vi ses på fredag så snackar vi mer ! pöss

2009-09-09 @ 19:44:34
URL: http://liindas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0