Jobb hit, jobb dit!

Jag sökte ju den här krimkursen till hösten för att jag blev arbetslös och skulle ha någonting att göra. Men hinner knappt börja för att dom ska starta och ringa på mig om jobb, det är ju bra det iofs :) Jobbade ju 2 veckor på sapa i sjunnen men sen fanns det inget mer där. Nu blev jag erbjuden ett jobb på Pilkington som varade oktober ut, men jag tackade NEJ för dom kunde inte godkänna att jag va ledig varannan torsdag för kursen.
Men som tur är så har jag ju dagis som jag kan vicka på. Varit och jobbat i dag och ska jobba en dag till denna veckan. Sen ringde dom nyss till mig från ett annat stället och frågade om en dag nästa vecka. Så lite sysselsättning har jag ju!

Har fikat lite nu, glass och kaffe blev det och nu ska jag plugga en sväng!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0