Känner mig som en pensionär!

Jag har börjat hitta på massa saker som bara pensionärer gör. I dag va jag och Ida t.ex och simmade i badhuset. Vem går upp kl 6 på morgonen för att gå och simma? Men jag tycker att det är skönt ju :)
Inte nog med det så har jag rattat över från 99,0 till 102,1 och lyssnar på P4 jönköping på dagarna. Där får man reda på lite lokala nyheter och i går så sände dom en hel timme med Bosse bildoktorn, då man fick ringa in och berätta vad det va för fel på bilen och han gav massa konstiga tips.
Nått mer jag gör som bara panchisar gör...?
Just de i mån ska jag ju ha bakdag. Jag ska hem till pensionär Carin och baka bullar, bröd, dumlekakor, havreflarn och chokladrutor.
Ne nästa vecka får jag skärpa mig och vara lite mer ungdomlig :) jag är ju trots allt bara 22 år!

Strax kommer Erik hem, då ska det kramas!

Puss på er

                        
Här är en bild från badhuset. Jag och några till var "modeller" där för några år sedan, vi finns på hemsidan :)

Kommentarer
Postat av: carro

hahahahhaha. de där med p4 var droppen anna =)

2009-09-08 @ 19:27:46
URL: http://lineen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0