Kuckelllikuuuuu!

I dag var jag uppe med tuppen. 6.45 steg jag upp från sängen, jag skulle följa med Erik till jobbet för att kopiera lite papper, masser som ska skickas hit och dit!
Strax ska jag åka till Jkpg för shopping och plugg! Jag ska se om jag hittar något fint till helgen och lite vardagskläder. jag vill ha en mysdress också! 



                                                        
                                                      Kanske blir en sån här fast helsvart! 


Men fasen va tråkigt väder det blev, va ju sol innan men nu öser regnet ner :(
I morgon bär det av mot Göteborg för en helhelg med tjejerna, ska bli så kul att få träffa er igen!

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0