Ministudent :)

Jag har börjat plugga på högskola :) fast bara en kurs på 7,5 hp, men det är ju alltid något. Tycker det är skönt och komma in i pluggandet lite och se hur det funkar.

I dag har jag varit och fikat med mina gamla arbetskamrater, som vanligt blev det ju massa skvaller om sapa :) Efter det var jag på bibblan och kikade efter några böcker som jag behöver till kursen men de hade ju förstås inga, så antingen får jag väl köpa dom eller kika vidare på fler bibliotek.
Har träffat Emma en sväng innan hon skulle börja jobba också, vi tog en promenad sen följde jag med henne hem och åt lunch.
Nu funderar jag på att lägga mig i soffan en sväng och vila innan jag ska träna BP i eftermiddag.
I kväll vankas det tacos och idol hos Ida.

Vad ska ni hitta på i kväll?

Kram

Kommentarer
Postat av: LINEEN

ohh vad gött att du kom in plus jobb. ska du bara ta bidraget då o inte studielån? Spääännnnande med lite plugganna hoho=) Idag kom vår nya soffa blev jätte bra. ni måste komma snart. PUSS

2009-09-11 @ 15:09:38
URL: http://lineen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0